FREMO Træf
Det var det andet Damp Træf i Givskud. Denne gang havde Fjellandske Statsbaner sin egen gren fra Randborg(DSB) via Mjølner Verk, Søbylund, Øyegaard, Røkkum og til Namnlaus. Strækningen led lidt ved at der kun var Mjølner Verk som togfølge station, med en meget lang strækning mod Namnlaus. Signaleringen i Mjølner Verk foregik med flag.
Brunkul fra Søbylund blev kørt af DSB med bloktog via Randborg. Alle øvrige tog paa strækningen var med FSB materiel. Der var 2 DSB togpar til Søbylund som tom maskine og 2 togpar med over 20 vogne i stammen. Imponerende naar en lastet stamme passerede igennem Mjølner Verk. Desværre var disse tog belastet med forsinkelser, og kunne af og til være en pine for toglederen paa Mjølner Verk.
Køreplanen var lagt med kun 3 FSB togpar over grænsen mod Danmark for at sikre at forsinkelser ikke bredte sig mellem jernbaneforvaltningerne. Den lokale trafik i Fjelland blev afviklet efter standard oplægget med 2 arbejdertog, 2 kokstog, 2 rangerende godstog og et persontog.
Mjølner Verk var endestation for alle de lokale FSB tog, og der blev afviklet krydsninger paa sidesporet uden problemer med de korte FSB tog. Naar Morgen- og aften-iltogene passerede Mjølner Verk var der 3 tog tilstede samtidig. Det var med at holde tungen lige i munden og faa afviklet rangeringen efter planen for at faa kabalen til at gaa op.